Poniżej znajduje się tylko lista nawyków, które wdrażam do swojego życia.

Nawyki, utrzymywane minimum 30 dni:

  • Nie piję alkoholu i nie palę (czegokolwiek, elektronicznych, tytoniu itd) – 90+ dni
  • Nie jem słodyczy / cukru (wyjątkiem są wyjścia do restauracji, raz w miesiącu, gdzie zamawiam sobie deser. Słodycze bez cukru są akceptowalne) 80+ dni
  • Nie zamawiam jedzenia z dostawą – 80+ dni
  • Trzymam się wyznaczonej w diecie kaloryczności – 60+ dni
  • Wstaje o 5 rano – 50+ dni
  • Każdego dnia czytam książkę minimum 20 stron dziennie – 50+ dni
  • 2x dziennie Zielona herbata – 30+ dni (robię to już sumarycznie kilka miesięcy, ale miesiąc temu zapomniałem o jednej, przez co się licznik zrestartował 🙂
  • Minimum 6.000 kroków w ciągu dnia – 70+ dni
  • Treningi 4xtyg – 8 tygodni +
  • Nie oglądam gówna na YT ani w TV – 60+ dni
  • Zimny prysznic – 40+ dni

Są również nawyki, które niedawno zacząłem wdrażać, ale jeszcze nie wiem jak na mnie wpłyną i jak sobie z nimi poradzę. Są to

  • Nie jeść po 19
  • Nie jeść wieprzowiny oraz drobiu
  • Codzienne planowanie dnia
  • Codzienne spisywanie wydatków
  • Przestrzegam procedury telefonu ( 1. Nie zabieram telefonu do toalety. 2. Limit na SM – 1h 3.Nie zabieram telefonu do sypialni 4. Nie korzystam z telefonu po godzinie 20) – Procedura może się zmieniać w zależności od tego, co będzie dobrze działało a co nie 🙂

Jest też wiele małych rzeczy, które wpadają bardziej w rutynę jak np. Szklanka wody zaraz po przebudzeniu. Wszystkim tym będę się z Tobą na bieżąco dzielił. Możesz się spodziewać aktualizacji tej strony co jakiś czas 🙂